Reklamace

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI VÝROBKŮ A SLUŽEB

Reklamace přepravy

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození přeberte s výhradou.

Na následné reklamace po převzetí, jestliže nebude v záznamu od přepravce uvedeno, převzato s výhradou, nebude brán zřetel. Veškeré zboží, které odesíláme je pečlivě zkontrolováno a zabaleno.

Reklamace výrobku

Zboží u nás můžete jednoduše reklamovat. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v nejkratším možném termínu. V pracovní dny Vás budeme co nejdříve kontaktovat s konkrétními informacemi, jak bude Vaše reklamace řešena.

Přejeme Vám, ať Vám zakoupené zboží slouží co nejdéle, ale znáte to - občas se něco pokazí. Pro případ, že produkt nefunguje správně či dokonce přestal zcela fungovat, je tady naše Reklamace!

Průběh reklamace

Doklady potřebné k reklamaci zboží:

Vyplněný reklamační formulář nám prosím zašlete na e-mail: info@ledprofes.cz. Po té Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení kontaktovat a společně domluvíme následující postup.

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě, v opačném případě není doba stanovena
  • V případě, že Vám reklamace nebude uznána, neexistuje zde zákonné určení lhůty.

Ve všech případech se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době!

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení